Egy hete független a djuice

Magyarország első nyílt forráskódú mobilmárkája, a djuice immáron egy hete döngeti a magyar piacok kapuit. Csak kérdés, hogy lesz-e vevő, aki kinyitja majd a kapuját és fogadja is azokat. Mindenesetre látványos és hatásvadász kampányt indítva a kiválásról akár még be is jöhet. Bár fura szolgáltató(?) válik belőle, ha nem lesz saját hívószáma.

A djuice igen szűk célközönséget targetált be magának, ám annál inkább jobban mozgatható, aktivizálható és haladó gondolkodású célközönséget. Reklámfilmjükben is a 26 éven aluliakat szólítják meg, és célzottan nekik szóló kedvezményekre hívják fel a figyelmet. Persze ilyenkor a jó magyar paraszt burzsoázia elkezdi lengetni a retkes kezét, miszerint „ha én már idősebb vagyok, akkor haljak meg, vagy mi’ he?”.

Nekik még mindig több lehetőség közül lehet választani, és gondoljunk csak bele: Piri néni 68 éves, aktív nyugdíjas. Kérdem én: miért lenne szüksége Piri néninek a djuice szolgáltatására és a divatmárkák boltjaiba szóló akciókra? Piri néni már megszokta, hogy otthonkát visel és az esti híradó után lehúzzák neki a rolót.

Íme a beszólós és merész, ámde ötletekben és vagányságban gazdag pre-promó filmecske: