Mivel már 2010. május 18-tól Magyarországon is Telenor néven fut a norvég cég által elnökölt jelenleg 14 országban jelenlévő cég, íme egy kis válogatás abból, hogy a különböző országok, hogyan váltottak, hogyan jelenítik meg az új szolgáltatót a saját hazájuk felhasználóinak. Szerény véleményem szerint ebben Pakisztán élen jár.
Egy bájos norvég kislány iskolai házi feladatában mesél arról az 1900-as évek elején, hogy milyennek gondolja ő a jövőt. Természetesen, ahogy az már lenni szokott mindenki körülötte drámázik és hisztizik, hogy a lány megbolondult, pedig…
És ha már jövőkép festés, a trükköt bevetették Pakisztánban is, ami valljuk be valóban futurisztikus. De ki tudja?!
Egy újabb pakisztáni reklám, amelyben a márkához szorosan köthető brand-zene kiteljesedik egy teljes zeneszámmá.
A szerbek a „szedd szét és rakj ki belőle valami újat” elvét alkalmazva vezették be a márkát a saját piacukra.
A dánok egy igen gagyi vízfejű emberekkel hozta be a márkát. Náluk természetesen a kinézet is más…
A svédek a metakommunikációra helyezték a fő hangsúlyt.
Mi, magyarok pedig egy parkos-keresős, tömegjelenetes verziót választottunk.